lørdag 7. februar 2009

pizza & fish wrangler

Jeg har spist hjemmelaget pizza og spilt fish wrangler @facebook i hele kveld.
Kjære er på skogn og gjør noe med bilen til onkelen.
Han skulle kjøpe cola til meg, men jeg har ikke sett noe til han.
Håper han kommer hjem med cola så fort som mulig, jeg vil ikke ha saft!

Idag fikk jeg kjøpt boller på 1-2-3.
Så imorgen skal jeg bake boller og ha i melkesjokoladebiter.
Det er morsdag imorgen, så vi skal til mormor på frosta for å spise kake, boller? og kose oss:)
Er lenge siden jeg har vært der nå så det blir sikkert koselig.

Fikk barnevognen idag også, så nå mangler jeg bare ungen som skal oppi:))
Er idag 22+2uker på vei og magen vokser.
Gleder meg til du kommer lille <3>
Q: Hva har du gjort ikveld?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3