torsdag 19. februar 2009

Så mye som skjer, så lite tid.

Jeg føler at jeg aldri får tid til å blogge.
Det er mye som skjer på skolen og det er mye som skjer i fritiden.
Jeg holder på med billappen og håper på å bli ferdig til min 18år's dag som er 4.mars.

Jeg har heller ikke tatt bilder på ganske så lenge.
Jeg føler at det er liksom ikke noe å ta bilde av.
Jeg har heller ingenting å skrive om fortiden.

Magen vokser og trives, jeg skal til jordmoren mandag 23.feb for å høre på hjertet til lille osv.
Det er snart vinterferie også. Skal ikke gjøre mye i vinterferien, bortsett fra glattkjøring, teori osv.
Har en liten følelse av at vinterferien denne gang blir kort ettersom at jeg må opp veldig tidlig hver morgen.

Jeg og kjære leter også etter ett sted å bo.
Vi har sett på ganske mange leiligheter, men alle er så dyre.
De er skikkelig fine og har bra med plass, men prisen blir problemet og ettersom at jeg ikke har jobb blir det værre. Men vi er fortsatt på utkikk og når vi finner en vi begge vil ha og som har en grei nok pris så flytter vi :))

Q: Har dere vinterferie nå?
Q: Har du planer for vinterferien?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3