mandag 2. mars 2009

[ * - * ]


Jeg kjeder meg. Det er fint lite og gjøre. Jeg har også lyst på nytt design på bloggen, men jeg har ikke photoshop lenger! Jeg savner photoshop skikkelig ille noen ganger, feks når jeg sitter på skolen og kjeder meg. Hva er livet uten photoshop liksom? Idag var første skoledag etter ferien også. Gikk ganske så greit egentlig, gleder meg litt til å begynne skikkelig med fagene igjen. (Gah, nå er jeg nerd) bildet er foresten fra meg på kjøkkenet. Jeg kjeder meg!!!

2 kommentarer:

  1. du kan endre layouten din da?:)
    en brukbar link; http://www.thecutestblogontheblock.com/

    isteden for å lage banner, hvis det var det du ville lage, så kan du endre hele layouten. er mange søte, morsomme og stilige der inne :)

    SvarSlett
  2. Jeg får nesten ta en titt på den da :)
    Tusen takk for linken btw ^^
    Kan du foresten ordne så jeg kan lese bloggen din? :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3