lørdag 7. mars 2009

Bursdag & kaker

4.mars var det 18år siden jeg kom til verden.
Dagen ble feiret på skolen sammen meg klassen og hjemme sammen med familie.
Jeg bakte en sjokolade kake som jeg tok med på skolen til klassen min på 6stk ink meg og lærer.


Dette er den fantastiske sjokoladekaken som jeg hadde med på skolen samme dag som min 18års dag. Fikk faktisk skryt for den også :)


Mufinsene som jeg lagde til familien.

Gavene var fantastiske og pengene som jeg fikk går til volvo deler som jeg får i posten etter helgen. Av mormor fikk jeg en ekstremt fin kubelys ting for å henge i taket, noe som går godt med når jeg flytter for meg selv (den dagen det blir).

Jeg har funnet leilighet også, 45kvm til 3100kr i mnd.
Nå trenger jeg bare å manne meg opp til å ringe dit. Jeg hater å snakke i telefonen med folk som jeg ikke kjenner. Jeg blir liksom så usikker og svett på en måte, jeg liker å kalle det telefonangst som er noe jeg sikkert må leve med.

Som dere også kanskje ser, så har jeg fått nytt design på bloggen.
Men, er ganske usikker så jeg kommer sikkert til å bytte snart igjen.
Blir jo aldri fornøyd med designet. Skal også prøve å få skaffet meg photoshop i nærmeste fremtid så da blir det ordnings :)

Q 1: Bor du for deg selv?
Q 2: Har du photoshop? Er du ivrig bruker?

2 kommentarer:

  1. jeg syns du er flink! det er morsomt å bake når man får skryt av det man har laget:)

    Q1; Bor hjemme hos mor, men etter jeg er skrevet ut av psykehuset skal jeg lete etter mitt eget.
    Q2; Jeg har photoshop ja. Syns det er litt komplisert, så kanskje du kunne lære meg noen triks?:D syns det er morsomt å redigere, har 4 redigerings program ^^,

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)
    Ja, det er veldig gøy når man får skryt. hihi.

    Jeg er ikke så veldig flink i photoshop, og har ikke peilin på hva alle tingene heter osv.
    Jeg prøver meg bare frem med alt mulig rart så blir det ett snodig resultat som jeg er fornøyd med. Så du får bare prøve deg frem, Line :)
    Lykke til.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3