søndag 1. mars 2009

Skolestart

En hel uke med vinterferie er ferdig om noen få timer, noe som betyr en ny uke med skole.
Jeg var hos fastlegen min den 23feb. der fikk jeg høre hjertelyden til lille og jeg fikk permisjon fra det praktiske i verkstedet, så nå blir jeg teorilus. Noe jeg faktisk gleder meg til.
Da får jeg god tid til å gjøre ferdig ting jeg skulle ha levert for mange uker siden også, noe som sier seg selv å være bra.
Liten liste over ting jeg har gjort denne uken:

Mandag: time hos lege, hørte hjertelyd og tok mål av magen min.
Tirsdag: teori hos kjøreskolen.
Onsdag: Sikkerhetskurs på bane (også kalt glattkjøring).
Torsdag: Sov sånn passe lenge. Kostet av snø fra volvoen. prøvde å få start, men ville ikke.
Fredag: Sov sånn passe lenge. Gikk tur med rufus. Prøvde å starte volvoen idag også, men ingen gassrespons. 
Lørdag: Kjære hadde fri. Vi dro på martna for å kjøpe smultringer og elgsnabb. Dro til Skogn hos tanta og onkelen til kjære. Spiste spekepølse og masse annet godt.
Søndag: Jeg er sliten! gikk tur sammen med mamma, rufus og gizmo idag.

_____
Imorgen er det mandag, da skal jeg forhåpentligvis få ordnet meg nytt design på bloggen.
+ gjøre masse lekser.

Jeg må nesten få med meg at jeg har begynt å strikke en lue!
Den blir forhåpentligvis fin ;D

Q: Kan du strikke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3