tirsdag 17. mars 2009

Tilrette legging av skoletilbud...

I forbindelse med graviditet..

Tilpasningen medfører også at du skal unngå en del praktiske arbeidsoppgaveis i programfagene. Som konsekvens av dette vil du ikke kunne fullføre aget Prosjekt til fordypning og programfagene denne våren.

Vi tilbyr deg derfor en gjennomføring av det som gjenstår innen disse fagene våren 2010, slik at du får fullført din skolegang, og blir klar for fagopplæring høsten 2010. Du må selv passe på å søke om læreplass innen 01.03.10.

Dersom du ønsker å benytte deg av vårt tilbud om undervisnng neste vår, må du ta kontakt med oss innen 01.02.2010, for oppmelding til eksamen og planlegging av gjennomføring av resten av undervisningen.


Endelig noe positivt som skjer på/med skolen.
Da jeg fikk dette følte jeg meg 10kg lettere. Endelig skal det bli ordning på "problemene".



Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3