onsdag 22. juli 2009

dagen idag

Idag tok jeg og mamma med prinsessa til Levanger for å handle litt diverse ting og tang.
Det var meningen at jeg skulle dra innom noe greier så jeg får betalt omregistreringa på bilen og henta ut oblatene, men det var stengt så da dro vi til magneten for å se om vi fant noe der.
Og det gjorde vi jaggu meg. Det ble kjøpt klær til prinsessa for over 400kr og jeg fikk kjøpt meg to nye singletter og en dongri bukse, noe jeg er ganske så fornøyd med.
Etter at vi hadde handla klær osv gikk vi over til burger king hvor vi spiste cheesburger meny.

Da vi skulle go bort til bilen traff jeg på svigermor(farmora til Ragne).
Hun var ganske spandabel så vi fikk 400kr av henne. Snille snille damen :)

Nå sitter jeg på stua og daffer, Ragne ligger i fanget til mamma(mormor) og koser seg med smokken. Lurer på om jeg skal finne senga snart, men har ikke lyst til å legge meg før Ragne har sovnet, men det skjer nok snart!

Q: Hva har du gjort idag?


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3