mandag 6. juli 2009

Fredag 19.06.2009

Den dagen ble livet mitt virkelig forandret.
Alt ble forandret da.

Klokken 14:45 gikk vannet mitt og riene kom.
Husker ikke så veldig mye av det hele, men klokken 01:07 kom lille Ragne til verden.
Den skjønne prinsessa var 47cm, 2700g og 35cm rundt hodet.

Pappa Jon Arne var med på fødselen og han var skikkelig flink.
Da Ragne endelig hadde kommet ut fikk Jon Arne klippet navlestrengen!

Her kommer noen bilder som ble tatt:

Her er det første møte med lille Ragne, 11minutter etter at hun kom til verden. En stolt pappa er fotograf.


Koser seg på brystet mitt.


Koser seg nede i kasetten.


Pappa Jon Arne & Ragne sover på rommet vårt.


En stolt mormor var også på besøk! :)


En stolt pappa koser seg ute med Ragne:)




Ragne koser seg i soffaen! :)


Og til "slutt" ett bilde av meg og Ragne:)

Ellers så kan jeg fortelle litt om meg selv da;

Jeg heter Tina.
Jeg kommer fra ett lite sted.
Jeg er 18år gammel og har bursdag 04.mars.
Jeg har permisjon fra skolen nå, for å være sammen med Ragne.
Men, begynner skolen igjen 18januar for å bli ferdig med utdanningen min.
Jeg utdanner meg til å bli sveiser, noe jeg trives med!
Jeg er forlovet med Jon Arne, har vært sammen i godt over 5år og vi har kjære Ragne sammen.
Jeg er glad i biler, har ikke førerkort, skulle hatt det, men har ikke tid akkurat nå.
Er det noe du lurer på?

SPØR I VEI! :D

Q: Har du barn?

4 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig dattra de er..
    Nå gleder jeg meg bare enda mer til Thea kommer:D Blir utrolig uvant med en baby, Tobias er jo snart 1år:P

    SvarSlett
  2. HERLIG! :)

    Og ja, jeg har barn^^

    SvarSlett
  3. herregud så herlig jente du har fått!! er kjempe misunnelig. håper dere koser dere masse, og at dere har det bra :) Det fortjener du! <3

    SvarSlett
  4. Ja, hun er helskjønn!^^
    Hun er helt fantastisk.
    Her er alt bra vettu, Line!:)
    Kunne ikke hatt det bedre<3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3