fredag 7. august 2009

Bursdag + Stranda

Jeg finner ikke batteriladeren til cameraet mitt så jeg måtte ta bilder med mobilen, men ikveld skal jeg prøve å få leta litt etter laderen så jeg kan ta bilder på stranda imorgen.
Det blir nemmelig tur imorgen også hvis været er bra noe jeg håper det blir.
Jeg har fått skikkelig fin farge idag også, jeg har nemmelig blitt skikkelig solbrent!
det er jo bare trivelig, blir sikkert ganske så godt å sove i natt da ;)

Her kommer bildene i alle fall;



prinsessa koser seg på stranda.


prinsessa koser seg på stranda.


Lina Amalie, søskenbarnet mitt på bursdag hos farmor.


Bjørnar, søskenbarnet mitt på bursdag hos farmor.


Prinsessa, ikke helt fornøyd på stranda.

Q: Hva har du gjort idag?

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3