mandag 10. august 2009

Dagen idag & mitt lille problem

Sto opp kvart over syv idag. Amma prinsessa og bare kosa oss.
Mamma og Jon Arne hadde allerede dratt på jobb og pappa dro kvart over åtte, så jeg og Ragne var hjemme alene i hele dag, noe som egentlig var litt godt.
Vi har bare slappa av og kosa oss.
Ragne ble litt sutrette da jeg skulle renske poteter, men det ga seg helt til farmor(oldemor) kom og hilste på. Hun dullet og dikket, noe som Ragne tydligvis ikke likte. Ragne sovnet nesten og da begynte farmor med dullinga og dikke-dikk. Det var da sur leppa kom og hun skrek litt, men alt ordnet seg da farmor gikk sin vei. Jeg må nesten le litt for det var så komiskt å se på.

Også må jeg nesten fortelle om mitt lille problem;
I midten av svangerskapet måtte jeg ta av meg forlovelseringen min pga veldig mye vann i kroppen! Idag skulle jeg prøve å få den på meg igjen, uten hell. Jeg får den ikke helt ned på fingeren den stopper opp i det nederste leddet! Hvordan i alle dager går det an?
Skjellettet på fingeren kan da ikke ha blitt tykkere?
Jeg kan heller ikke ha ringen i ett smykke rundt halsen. Ragne er nemmelig veldig glad i å klype seg fast i ting og tang, som feks smykker og langt hår.

Q: Har du noe forslag til hvordan jeg kan prøve å få på meg ringen? Må jeg kjøpe ny?post signature

1 kommentar:

  1. hvis du fær te gullsmed, så kan du få han te å lægg ut ringen litt;) så får du'n på dæ itgjæn:P

    Eirin:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3