torsdag 13. august 2009

dagen idag ..

Nå må jeg nesten skryte litt av meg selv altså!
Igår dro jeg med meg barnevogna+Ragne på en litt lengre trilletur. Turen gikk til sentrum, 6km fra der hvor jeg bor og jeg skal ærlig innrømme at kondisen var ikke med meg. Jeg tror ikke jeg har vært så svett og klar på lenge, men godt var det!

Idag sto vi opp klokken syv og stella + amma, jeg sovna på soffaen etter at mamma hadde dratt på jobb og våknet igjen klokken tolv. En liten time etter på hadde jeg koselig besøk av Randi Beate.
Hun har ikke vært her på kanskje 4-5år så det var koselig, vi snakka om alt mulig rart og dulla litt med Ragne.

Vi har faktisk måtte tent opp i vedovnen idag også, været er skikkelig surt og ekkelt med masse regn!

Middagen idag ble så enkelt som taco noe som jeg elsker, men tror kanskje Ragne reagerer litt på det. Hun har i alle fall brukt å fått litt mageknip, men det order seg med litt kavring senere ikveld.

Nå skal jeg se om jeg finner meg leilighet og mini-pc, så jeg kan blogge med den i stede.
Jeg er ganske lei av pc'n som jeg har nå, sååå.. Hadebra :D


Q: Hva har du gjort idag?

post signature

1 kommentar:

  1. Vi måtte også fyre i vedovnen. Igår også. Det er jo dritkaldt for tiden :S bare regn og møkkavær!
    Ragne er kjempe søt da, misunner deg altså:)
    Håper du har det bra! *klem lineffs*

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3