mandag 31. august 2009

dagen idag

..  har bestått av litt regn ellers fint vær.
Har vært hos Malin i så og si hele dag, noe som var ganske så koselig.
Barna hennes er bare helt fantastiske og jeg håper Ragne blir like snill og grei som Amalie når hun blir eldre :)

Jeg har også kontaktet han som skal leie ut leilighet oppi Åsen. så imorgen skal jeg og Jon Arne se på den igjen, jeg er nemmelig veldig intreresert i den, men vil ikke si ja om Jon Arne ikke liker den.
Den er i allefall 115kvm og har 3 soverom og peis i stua.
Prisen er heller ikke så verst til at det er så stort. Med i prisen er det internett og tv, noe som passer meg perfekt ettersom at jeg er hjemme stortsett hele tiden. Jeg gleder meg til i morgen i allefall og håper Jon Arne liker leiligheten.

Q: Bor du for deg selv?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3