tirsdag 11. august 2009

Idag var jeg og Jon Arne på kontroll hos helsesøster med Ragne.
Ragne har lagt på seg ganske bra å hun veier nå 4760g og er 54cm.
Etter kontrollen kjørte Jon Arne meg bort til Kathrine som hadde bursdag. *GRATULERER MED 18ÅRS DAGEN!!*
Det var skikkelig koselig og treffe andre folk enn de jeg ser hver dag.
Hos kathrine fikk vi servert brownies, cola, sjokolade mouse(elns) og boller osv..
Godt var det i allefall og det var mange som dulla med Ragne også, så jeg tror nok hun kosa seg idag.

Nå skal jeg og Ragne finne senga. Jeg skal nemmelig prøve å komme meg opp til rett tid i morgen tidlig, tenkte jeg kanskje skulle få gjort noe fornuftig, men vi får se hvordan det blir.
Vi blir hjemme alene imorgen også, noe som egentlig er ganske godt.

Ellers så er jeg på utkikk etter nytt design til bloggen, så om du vet om noen som lager header og du vet om en nettside hvor jeg kan finne fine layouts så bli jeg glad!

Q: Hva har du gjort i dag?
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3