mandag 17. august 2009

Ny uke, nye muligheter

Idag er det mandag.
Helgen har gått alt for fort, synes jeg i alle fall.
Både lørdag og søndag var jeg hos søskenbarnet til Jon Arne.
Hun er så koselig, vi spiste vaffel og så tv, søndag slappa av max den dagen.

Idag er det mandag, mamma trodde hun hadde fri fra jobben noe hun absolutt ikke hadde. Så idag er jeg hjemme alene igjen, noe som er ekstremt godt. Ragne ligger i vogna si og sover som en engel. Hun er så vakker!

Denne uka skal jeg forhåpentligvis ikke gjøre så alt for mye, eneste jeg har tenkt å gjøre er å få dobbelsenga til meg og Jon Arne inn på det soverommet som er ganske så mye større enn det som vi har nå, så Ragne får sove i sprinkelsenga si istede for baggen eller i senga vår.
Det er jo selvfølgelig ganske koselig at hun sover sammen med oss, men det er jo også fryktelig dumt for det kan bli værre å få hun til å sove i egen seng senere, så det er bedre sent enn aldri.

Jeg føler nå at dette innlegget blir litt i det lengste laget og at det er litt for mye skriveleifer osv her. mem, det driiiter jeg i akkurat nå. For jeg kjeder meg nemmelig litt, men det skal jo egentlig ikke gå utover dere da.

Er jeg ferdig nå tror du? ... Det tror jeg..

Q: Har du noen planer for denne uka?
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3