onsdag 26. august 2009

nytt design, jatakk!

Jeg skal endre bloggdesignet mitt, men vet ikke helt hvordan jeg skal ha det.
Er det noen som vet om en nettside med fine og gode layouts som jeg kan bruke?
Venligst legg igjen link i kommentar feltet.

En ting er helt sikkert, jeg tror ikke bloggen min skal være sånn som dette i allefall.
En ting til som jeg har oppdaget er at jeg har konto på www.blogg.no, så det kan også hende jeg flytter bloggen min over dit. Oppdatering på det kommer senere, jeg kan jo ikke noe med blogg.no heller så det kommer til å gå rett i dass! Er det noen som vet av noen som lager design til blogg.no ?

Sleng igjen en kommentar da vel.
Håper noen tar kontakt i allefall.post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3