onsdag 26. august 2009

sjokoladekake & muffins

Jeg har hatt skikkelig lyst på brownies i mange dager nå så i går trilla jeg ned på butikken.
Jeg stakk innom Kristin for å dra med meg henne også, da vi kom ned til butikken fant vi ut at vi skulle ha bakedag. De hadde ikke brownies så det ble sjokoladekake og muffins istede.
Da kakene var ferdige kosa vi oss med de og så unge mødre danmark.
Jeg gleder meg til unge mødre norge begynner igjen, det er så mye bedre enn danmark!

Det ble også tatt noen bilder under det hele men jeg har ikke fått lagt de inn på pc'n min enda, så det må jeg gjøre senere idag noe som betyr at bilder kommer senere.

Akkurat nå for øyeblikket ligger prinsessa i vogna si å sover søtt og drømmer om rosa elefanter med grønne prikker. På tv'n går The Simpson som jeg titter på litt innimellom det andre jeg holder på med. Jeg leser nemmelig koselige mammablogger noe som jeg liker.
det er spennende å lese hva andre unge mødre holder på med om dagen :)


Q: Liker du sjokoladekake & muffins?

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3