fredag 21. august 2009

Snart helg..

Nå er det bare noen timer igjen til helgen starter for fult.
Mamma og Jon Arne kommer snart hjem fra jobb, det er noen timer til enda men ikke lenge igjen.
Planen idag er å dra til Levanger for å kjøpe babysitter til Ragne.
Vi har nemmelig fått byttet soverom så hun sover nå i sprinkelsenga si. Det vil da si at hun sover der når hun ikke sover sammen med oss i dobbelsenga. Når babysitteren er i hus, så kan jeg legge hun i sprinkelsenga litt tidligere på kvelden så hun får sovet godt, noe hun ikke får gjort nede på stua i vogna pga hundene så jeg håper det blir bra.

Igår sov Ragne kanskje 2timer tilsammen, noe som er veldig lite for en 2mnd liten jente.
Hun hadde vondt i mange, tullet ekstremt mye ved puppen og var skikkelig overtrøtt.
Jeg måtte faktisk fikse sukkervann til prinsessa. Jeg tror jeg regnet at jeg byttet 3 bæsjebleier på hun igår, noe som også er veldig lite så det var nok derfor hun var sur og grinete osv pga hun fikk ikke til å bæsje.

I allefall, nå har hun bæsjet som en helt og ligger nå i vogna å sover å hun er bare snill og grei så langt :)



meg og Ragne mens hun sov litt igår..

Q: Hvordan ser din dag ut?

post signature

1 kommentar:

  1. Hei Tina, takk for hilsen på bloggen min :) Angående mini-pc'n. Min er en billigversjon (betalte 2600 på elkjøp i sjøgata på Levanger) og har dermed ikke all verden med ekstrautstyr. Den har feks ikke cd-rom, men man kan fint bruke minnepenn på den selvfølgelig. Jeg bruker min kun til facebook og blogging, da vi har to andre laptoper i huset også. Hvis du kun skal ha en slik mini-pc så ville jeg nok gått for en dyrere versjon så du får med litt mer utstyr (cd-rom, bluetooth etc.) Men altså helt fin å putte i veska og ta med når du skal over til venninner eller lignende :) Kveldshilsen herifra :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3