torsdag 27. august 2009

svar på spørsmålrunde!

spørsmålsrunden finner du her
Jeg fikk noen spørsmål og her kommer svarene;

Therese sa...

Kordan vart du kjent med Jon Arne ?
Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg ble kjent med Jon Arne, men han kom til skolen da han skulle begynne i syvende klasse og jeg syntes han bare var så kjekk. Jeg skaffa mobnr hans og masa i vei.

Koffer begynt du å blogg ?
Jeg begynte å blogge fordi jeg rett og slett ikke hadde noe annet å gjøre.

ka heite bestevennen din ?
Har ingen bestevenn har bare noen få gode.

korr forestrekke du helst å bo Åsen eller Levanger ?

Har aldri bodd på levanger så det må nok bli Åsen.

Ka gjør du i fritia di ?
I fritiden min er jeg sammen med datteren min og bare slapper av. Tar litt bilder og skrur litt bil når jeg har tid.

ka e ynglingsdrikken din ?

Yndlingsdrikken min er fanta atm. Drakk mye cola før, men nå er jeg lei av det så det må bli fanta.

Ka foretrekke du Taco eller hjemme laga pizza
Jeg foretrekker taco selvom hjemmelaget pizza er godt det også.

Beste minne ?

Har mange gode minner, de beste må vel være fra da jeg var sammen med vennene mine osv. Ting som skjedde før i tiden.

Like du dyr ?
Ja, jeg liker dyr. Akkurat nå har vi to hunder og en katt. Har også hatt to hester og kaniner ++


Tarje sa...

Hvilken type Sigaretter/rulletobakk bruker du?
Jeg røyker Lucky Strike og petterøes 3.

Har du bil? isåfall hvilken?
Jeg har en Volvo 240 GLE 86mod.

Hvordan fant dere ut at jenta deres skulle få navnet ragne?
Jeg er ikke helt sikker jeg, men synes at gamle navn er litt fint og før Ragne kom til verden så tenkte jeg mye på Ragna eller Ragne.. Og da prinsessa kom til verden så jeg at hun var en Ragne så det ble bare slik.

Hva er det beste du vet innenfor matverdenen?

Det beste jeg vet innenfor matverdenen er masse! jeg spiser det meste, men er ikke så veldig glad i fisk.

Hva foretrekker du av hyttekos i påsken med kjempe flott vær, nydelig ski-føre, appelsin og kvikklunsj eller 1 uke i syden med venner/familie?

Det er jo alltid koselig på hytta og jeg har aldri vært i syden, så jeg er ikke helt sikker jeg.
Ja, takk begge deler?
Synes du din gode venn Tarje er kjempesnill? :D
Ja, jeg synes min gode venn Tarje er kjempesnill ;)

post signature

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, det var utrolig koselig :) Hun bor i en av de gule leilighetene ved Prixen :-)
    Ønsker deg og dine en riktig fin dag ;-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3