onsdag 2. september 2009

barselgruppe + pakke

Idag klokken tolv var det barseltreff på helsestasjonen.
Jeg tok vognen fatt og gikk opp til Åsen og traff to hyggelige damer og barna deres.
Vi snakket om litt forskjellig og vi skal møtes hjemme hos hun ene damen tirsdag 28.september, noe som sikkert blir koselig.
Vi fikk også høre at vi egentlig var 6stk i gruppen, men det var noen som ikke kunne osv. pluss at det er jo mange som ikke har født enda, håper i allefall vi blir flere neste gang.

Jeg fikk også melding fra posten idag om at batteriet og pluggen til scooteren hadde kommet, så etter treffet spaserte jeg stolt nedover mot prixen for å hente ut pakken.
Akkurat nå er batteriet på lading og pluggen er satt i så imorgen håper jeg på litt kjøring før jeg selger den.

Jeg må jo også nevne at Ragne har vært helt super idag. Hun har vært skikkelig snill og grei å hun har bare smila! :)

Q: Er du med i noen barselgruppe?

1 kommentar:

  1. nei, er og var ikke. var vel medlem av ei gruppe, men møtte aldri..

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3