søndag 13. september 2009

forkjøla og stolt eier av en macbook

Ja, dere leste riktig! Jeg hadde store planer om å dra ut på lørdagen, men ble stoppet av mr.forkjølelse.
Jeg har gjort fint lite i helgen takket være det storfine besøket av forkjølelsa. Sofaen har vært min beste venn og jeg har drukket nype-te som bare det.

Dagen idag har vært litt bedre. Jeg begynner å bli frisk, tror jeg.
Nå hoster jeg som om jeg skulle ha røkt i 40år og jeg er snørrete som en liten barnehageunge på 4år.

Jeg har også sikklet etter en Macbook veldig lenge og i dag gikk drømmen i oppfyllelse! :)
Nå er jeg stolt eier av en macbook og jeg trives allerede. Jeg har ikke satt meg helt inn i systemet enda, men  det kommer seg sikkert snart. Jeg har iallefall funnet ut hvordan jeg bruker cammen på macen da ;D

















Q: Har du mac? eller er du en pc type?

1 kommentar:

  1. Heisann! Må velo legge igjen spor etter meg. Du kjenner meg nok ikke, jeg bare likte bloggen din. :)

    *ninkynonk*

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3