tirsdag 15. september 2009

Hjelp!

Jeg klarer enda ikke å bestemme meg for hvor jeg skal blogge.
Skal jeg blogge på denne eller skal jeg bruke den jeg har hatt i mange år på www.blogg.no?
Hva synes dere?

Litt sånn egentlig så frister det mest å blogge på blogg.no da pga kommentarene.
Jeg føler liksom at det ikke er noen som kommenterer bloggen jeg har her.
Da jeg hadde blogg på blogg.no så var det i allefall noen som kommenterte hos meg, noe jeg savner.

Det er jo selvfølgelig også noen minuser med meg og bloggingen på www.blogg.no ; Jeg skjønner fint lite av html koder og uten html kodene får jeg ikke laget designet som jeg vil ha.
Hvis det er noen her som leser dette innlegget og vil hjelpe meg med design på blogg.no;

SI IFRA!

Q: Blogspot eller blogg.no

1 kommentar:

  1. blogg.no! vanskelig å kommentere på blogspot:S

    Sv: Takk! Hun er 4 mnd:) og ja, veldig sterk. Det har hun vært fra dag 1. Hun ligger mye på magen, da.

    Hilsen sofie leiros

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3