fredag 11. september 2009

hvorfor går alt i dass?

Idag har jeg hatt besøk av Kristin.
Ragne har vært skikkelig snill og oppført seg ganske bra. Jeg har siden igår hatt skikkelig vondt i halsen og nå har jeg vondt over alt!
Det er typisk, jeg hadde nemmelig skaffet meg barnevakt til i morgen kveld, da jeg tenkte å ut en tur sammen med noen venner. Men nå ser det ut som at det ikke blir noe av det takket være influensa(jeg tror det er det som feiler meg!) Jeg er så drit lei!

Her kommer en liten liste over ting jeg er lei av:
-Leilighet leting (jeg finner ingenting!!)
-Sykdom.
-Jeg er også ganske lei av at Jon Arne skal bytte biler. Idag byttet han passaten som vi hadde mot en mercedes!
Og det liker jeg ikke!
- Jeg er drit lei av å sitte hjemme om dagen! Jeg kommer meg ikke noen steder og lurer på hvordan det skal gå, ettersom at jeg skal være hjemme til januar.
-Jeg er også drit lei av at Jon Arne er alltid den som drar ut. Han besøker kompiser, han besøker slekt og er ute å kjører bil. Etter at Ragne kom til verden har jeg ikke hatt en dag fri! Det er slitsomt, og ja.. jeg vet det er slik det er å ha barn, men please.. hør på meg da? GI MEG LITT FRII? vær så snill!
- Jeg er også drit lei av pc'n min! kjøp ny til meg, noen?

Dette ble ett skikkelig klage innlegg, men det er slik jeg føler det akkurat nå!
Fader altså.





(photo:weheartit.com)


Q: Har du det slik noen ganger?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3