fredag 4. september 2009

leilighet jakt, Været og Ragne.

Dere har kanskje fått med dere at jeg og Jon Arne har sett på leilighet?
Igår fikk jeg vite at det var noen som har tatt den og vi er uten noen ting.. Vi bor jo fortsatt hjemme hos mamma og pappa, meg jeg har lyst på noe eget. Så jeg kan få styre litt som jeg selv vil. Vaske når jeg vil, rydde når jeg vil, lage det jeg selv vil ha til middag osv. Dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Ellers så er været ganske trist idag. Det regner som det aldri skulle ha regnet før og det blåser.
Jeg har vært flink å tent opp i ovnen så tempraturen i huset er det nok ingen som kommer til å klage på.

Ragne sover søtt i vogna si og våkner sikkert snart for en ny dose med morsmelk.
Jon Arne er på jobb og kommer forhåpentligvis hjem klokken 4. Det er fredag idag så jeg håper han vil være hjemme sammen med meg og Ragne i helgen.
For å være helt ærlig så synes jeg at han er litt vel mye borte fra oss. Ikke at det gjør meg noe, men det hadde vært litt fint om han hadde vært litt mer sammen med Ragne, byttet bleier og bada hun til kvelden f.eks.
Men sånn er livet .. alt kan ikke være perfekt.

Q: Når flyttet du hjemme ifra?

2 kommentarer:

  1. Flytta på hybel når jeg var 17, jeg ^^
    Bodd to forskjellige steder etter det.
    Elsker det!

    SvarSlett
  2. Flytta et par dager før jeg fylte 17 :) Men hadde ikke noe valg. Vanskelig å pendle fra Frosta til Steinkjer når det ikke går noen busser eller noe så jeg kommer tidsnok til skolen.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3