onsdag 9. september 2009

Lite som skjer

Nå skal jeg gjøre som alle andre som ikke har blogget på en liten stund, nemmelig unnskylde meg.
Jeg har hatt litt å gjort i det siste og har ikke hatt noe interesant å blogge om.
Her er det jeg har gjort i det siste;

Mandag: Vært hårmodell(bilder kommer senere) spist burger sammen med mamma.
Tirsdag: Sett på leilighet på Frosta(tror ikke det blir den), sett ganske så mye tv. Måtte jo få med meg unge mødre.
Onsdag: Idag skal mamma ha sparemøte(mange damer sammles for å sladdre og spiste gode ting) Har planer om å rydde litt på badet, men vi får se hvordan det blir. Jeg har også planer om å lage brownies.
Torsdag: Rydde litt, vaske klær osv. Jeg(vi) må også begynne å planlegge dåp snart. Hadde vært kjekt å fått det gjort før Ragne går av seg selv.
Fredag: Er max avslappningsdag for meg!

Akkurat nå ligger Ragne å sover på soverommet i sprinkelsenga og jeg lurer på hvor uroen har tatt veien.
Jeg kjøpte den på Ikea før Ragne kom til verden og den var skikkelig søt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3