mandag 14. september 2009

Ny uke, nye muligheter

Det er litt av hvert som skjer denne uka. Her kommer det meste;

Mandag: Valgdag.
Tirsdag: Tannlegen.
Onsdag: Fridag, skal bare slappe av og rydde litt hjemme.
Torsdag: Time hos legen.
Fredag: Ragne skal på 3mnd kontroll og skal vaksineres.


Det er planene denne uken og jeg synes det ser ganske travelt ut, men det er vel noe jeg bare må leve med.

Akkurat nå sitter jeg å knoter med mac´en min. Prøver og finne ut av litt av hvert å jeg tror kanskje jeg blir litt klokere.

Kristin kommer også idag, hun skal ta med seg mac´en sin. Hun skal ha ett lite mac-kurs hvor hun da skal vise meg diverse ting og tang, hun har også nevnt at jeg skal få photoshop av henne! Jeg gleder meg allerede til hun kommer.

Ragne sover. Hun har vært en liten luring inatt. Da hun endelig hadde sovnet la jeg hun i sengen, men da hun havnet der var hun plutselig lysvåken så jeg tok hun over i sengen min.
Det skulle jeg aldri ha gjort, hun ble så sinnsykt pratesyk. Hun "snakket" som en foss! Hun stoppet ikke heller. Men, etter en liten stund var hun skikkelig trett så jeg vugga hun til hun sovna igjen, noe som er en skummel vane som er vond å vende.





Q: Hvordan ser uken din ut?

1 kommentar:

  1. Nååh, glede mæ sånn te vi får en liten en æ:)
    Håpe den bli like snill og som Ragne, misunne dæ som har ei så søt lita jente :)MÅ kom å få sjå en dag ja ;)
    Kjæmpefin blogg du har forresten, den ska æ begynn å lesa :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3