søndag 20. september 2009

søndag..

er for meg en skikkelig slapp dag. Jeg har ikke gjort annet enn å kose meg idag.
Jeg, mamma og Ragne har vært på Frosta hos min mormor. Vi drakk kaffe+nype-te og spiste eplekake & vaniljeis. Ragne var bare søt og snill (som vanlig). Hun er nå stor jente, hele 3mnd.
Ettersom at hun er så snill og søt fikk hun smake noe nytt idag, hun smakte nemmelig på vaniljeisen min.
Det var noe som falt skikkelig i smak. Hun sølte ganske mye, men det gjør jo alle små. Fikk ikke tatt noen bilder, så dette minnet er bare i hodet mitt.

Imorgen er det mandag og en ny uke starter.
Jeg har ingen planer bortsett fra å kontakte presten. Må jo begynne å planlegge dåp også.
*STRESS*



(photo: we<3it.com)
Q: Hva har du gjort idag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3