onsdag 2. september 2009

Uvær

Kan ikke si at jeg har sovet så alt for godt i natt.
Det har vært skikkelig uver med torden, lyn og masse regn som jeg våknet av!
Heldigvis lå Ragne å sov i sprinkelsenga si og var flink pike.

Jeg og Jon Arne var å så på leiligheten igjen igår og Jon Arne likte den. Sa han i allefall.
Så nå sitter jeg bare å håper på at det ikke er noen andre som tar den for jeg vil gjerne ha den.
Det ligger ganske sentralt og er nært Barnehage, butikk, skole, togstasjon og legesenter.
Høres ikke det bra ut, så vet ikke jeg.

Ragne ligger å sover søtt i vogna si nå og det regner ute.
Idag skal vi forhåpentligvis på barseltreff på helsestasjonen om vi kommer oss dit. Planen var å gå oppover (6-7km) eller spøre farmor om hun orker å kjøre oss oppover. så jeg må vel ta kontakt med hun snart da.
Håper det er greie folk der i allefall, noe det sikkert er :)

Nå skal jeg sette meg ned å nerde litt før jeg går å ordner meg.

Q: Har du vært på barseltreff? Hva gjorde dere der?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3