tirsdag 22. september 2009

Vaksine & Design

Idag tidlig klokken kvart over ti ringte telefonen. Det var helsesøster som ville at jeg og Ragne skulle komme dit for å få vaksine. Vi fikk dratt oppover og det ble to vaksiner på Ragne.
Vi snakket litt om hvordan Ragne er og hvordan hun har utviklet seg. Hun ble også veid og målt lengde.
Ragne ved fødsel:
47cm & 2700g.
Ragne 3mnd:
59,5cm & 5980g.

Hun har altså lagt på seg ganske mye og vokst en god del, noe som er kjempe bra.

Som dere også kan se så har jeg fått gjort gjort om designet på bloggen.
Jeg har nemmelig begynt å knote litt med HTML-koder igjen, noe som er kjempe gøy! :)
Jeg er ikke ferdig med designet enda og jeg mangler en header.
Om noen vil lage det til meg, ta kontakt på mail: tina@live.no

Q: Liker du å holde på med HTML-koder?

6 kommentarer:

  1. Ty d e nå dritt å hell på me HTML-koda nån gang ja.. men d e nu litt arti å da ;)

    SvarSlett
  2. Ja, enig der!:)
    men, morro å få til noe av det da :D

    SvarSlett
  3. hehe, lisja væks fort sjer æ :D
    må vel kom på besøk når æ e i Åsen igjenn. :)

    SvarSlett
  4. carolin;

    Ragne har blitt skikkelig stor!
    Jeg tar gjerne imot besøk, jeg er hjemme hverdag ;) Bare send meg en melding før du kommer :))

    SvarSlett
  5. hmm, ska lag mæ header æ å :p å gjør om litt osv, men om d bli me masse html koda å div d e ik så sikkert

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3