fredag 2. oktober 2009

dagen idag

Det kommer desverre ingen videoblogg med svarene på spørsmålsrunden ikveld.
Jeg har vært på barseltreff og hos mamma på jobb i barnehagen, jeg er med andre ord sliten!
Jeg skal prøve å få fikset video imorgen som jeg skal få lagt ut til dere.

Dagen idag har vært super. Jeg sto opp i halv ti tiden og ordnet Ragne osv.
Så dro vi til Farmoren min, hun skulle kjøre oss til barseltreffet.
Hun kjørte meg til prix og jeg gikk hjem til Cesilie.
Det regnet noe som var bra, jeg kjøpte nemmelig ett regntrekk til barnevognen på sparkjøp på torsdagen.
Jeg kom hjem til Cesilie, tok med meg Ragne inn og lot vognen stå ute med regntrekket over seg.
Det skulle jeg aldri ha gjort. Da jeg skulle gå hjem igjen tok jeg av regntrekket og ALT! var vått.
Voksiposen var våt.. alt var vått!
Så om du trenger ett regntrekk, IKKE KJØP PÅ SPARKJØP!
Nå må jeg kjøpe nytt, takk skal dere ha! det var 200kr rett i dass.



Q: Hvordan har dagen din vært?

1 kommentar:

  1. Sv: Hehe, skjønner^^ Jeg fikk mitt i julegave av mamma og pappa jula 2007, men det er kjøpt på komplett.no :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3