onsdag 21. oktober 2009

Jeg har blitt utfordret.










Jeg har blitt utfordret av  Marianne. (trykk for å komme til bloggen hennes)



1. Gå inn på Mine Bilder-mappen.
2. Velg den 4. eller 7. mappen.
3. Finn fram det 4. eller 7. bildet.
4. Sett inn bildet i et innlegg, og skriv litt om det.
5. Utfordre 7 nye, legg ut en link til dem du utforderer, og gi beskjed om utfordringen til dem.



Bildet er av en sliten meg som venter på toget etter en fantastisk helg i trondheim sammen med Carolin.
Vi var på Iron Maiden konsert og spiste nydelig mat hjemme hos tanten og onkelen hennes.
Vi sov hos dem etter konserten og de har en nydelig liten leilighet med masse nydelige duppeditter.

Jeg utfordrer:

Therese
Synne
Ina
Lise
Kristina
Marthe
Amanda


1 kommentar:

  1. Tusen takk for utfordring!! :) Jeg har tatt denne før, så ble ikke til at jeg posta den. Men takk =)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3