torsdag 29. oktober 2009

Planlegging av dåp .

Jeg prøver så godt jeg kan æ planlegge litt til dåpen til Ragne.

Det jeg har gjort så langt:


- Funnet ut hvem som skal være faddere.
- Funnet ut hvem vi skal be.

- Funnet ut at jeg vil ha en kake med bilde, navn og dåpsdato på.
- Funnet ut at jeg er skikkelig dårlig på å planlegge dåp.


Hva skal vi ha til kaffen?:
- Snickerskake (mormor lager)
- Marsipankake med bilde, navn og dato (kondtori lager)
- Karamellpudding? Sjokoladepudding? Is? (til barna, 3stk)
- Brownies (jeg lager?)
- +++ 






Innbydelser:
Hvor kan jeg få taki det, er det best å lage selv, eller få noen andre kreative sjeler til å lage?
Hva bruker det å stå på en slik invitasjon?





















(photo: weheartit.com)

Ellers så tror jeg bare det blir noe påsmurt som vi kan spise før kaffen, da vi ikke bli så mange.
Håper bare at dette kan bli en dag som blir super og at alle blir fornøyde.

Q: Har du noen gang planlagt dåp? Hvordan gjorde du det da?




7 kommentarer:

  1. Har aldri planlagt en dåp selv, men ønsker deg lykke til med dåpen : )

    SvarSlett
  2. Her hadde du da tenkt på masse. Nå begynner det å bli en stund siden det var dåp hos oss -men kanskje noe av det jeg ville tenkt på kan gi deg ideer.

    Invitasjoner finner du nok i en bokhandel. Kanskje noen som er "nesten ferdigutfylt" også. Lokale? Har du tenkt på det?

    I den fasen du er nå er det i mine øyne mye mer viktig at mor og barn har det godt enn at dåp blir prioritert. Delegere bort mest mulig?

    SvarSlett
  3. Lokale skal jeg prøve å få skaffet i morgen. Det blir nok å kjøpe inbydelser osv hos bokhandleren imorgen. pynt osv blir også kjøpt inn imorgen da jeg og mamma skal på "shopping" .. Jeg og tuppa mi har det helt supert nå, selv om det er litt stress noen ganger.

    SvarSlett
  4. Når er dåpen da? :) Flink du er, Tina! Lykke til søta :)

    SvarSlett
  5. Huff, er i samme situasjon selv! Vet ikke hvor jeg skal starte :-p Sliter med å finne ut hvordan jeg vil ha innbydelser, bordkort og dekorasjoner. Tenkte å lage det selv da. Hva med deg? Og har du tenkt hvordan du vil ha det?

    SvarSlett
  6. Skal høre med søskenbarnet mitt om han gidder å lage innbydelser i photoshop :)) Om han ikke gidder det, så blir det sikkert kjøpt..
    Vi blir ikke så mange og vi skal ikke ha langbord elns, så bordkort sløyfer jeg.. Når det gjelder dekorasjoner osv, så blir det nok masse rosa :p

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3