tirsdag 10. november 2009

God natt.. og barselgruppe

Nå skal jeg og Ragne finne sengen. Imorgen må jeg stå opp tidlig for å hoppe i dusjen og dra på barseltreff som jeg tror blir kjempe koselig imorgen!
Vi har nemmelig sammlet alle barna fra 2009 i en gruppe for en dag, noe som blir spennende. Før har vi hatt en vår-gruppe(januar-juni) og en høst-gruppe(juni-des).  Jeg skal prøve å huske cameraet imorgen så jeg kanskje får tatt noen bilder som jeg kanskje får lagt ut her på bloggen (jeg håper jeg ikke er eneste med camera, jeg hater å være eneste som tar bilder).  Farmor kjører meg og Ragne opp til sentrumen imorgen tidlig, der hvor jeg skal møte Malin og Aaron så går vi sammen til barseltreffet :)


Jeg gleder meg og får håpe jeg treffer mange snakkesyke og koselige damer med søte "små" unger.


Q: Er du med i en barselgruppe? Hva bruker dere å gjøre?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3