fredag 18. desember 2009

6.Dager igjen

Da jeg våknet idag, gikk jeg ned for å lade mobilen.
Da jeg hadde slått på mobilen, fikk jeg meg en hyggelig overaskelse.
Jeg hadde fått en melding der det sto: "Ragne har fått barnehageplass!:)"
Jeg er kjempe glad! Det betyr at Ragne skal i barnehagen mens jeg er på skolen, noe som passer meg perfekt.
Nå mangler jeg bare førerkortet for bil så er alt perfekt!

Akkurat nå ligger Ragne å sover.
Jeg slapper av meg koselig lesing av fine blogger.
Har akkurat tent opp i ovnen så det begynner å bli litt varmt her nå.

Det er foressten bare 6dager igjen til julaften også.
Det er Ragnes første jul og det blir spennende.
Masse god mat, gaver og kaffe & Kaker.

På julaften skal vi være hos mormoren min på Frosta.
Jon Arne skal til bestefaren sin på skogn for å spise, så kommer han til Frosta for å drikke kaffe, spise kaker og åpne gaver.
Denne julen tror jeg kan bli ganske bra!

Q: Hvor skal du feire jul i år?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3