mandag 14. desember 2009

bloglovin & Ragne

Det var meningen at jeg skulle redigere noen bilder i photoshop og poste de på bloggen her, jeg klarte selvfølgelig å trykke på feil. Så nå har jeg avinnstallert Photoshop Cs4, noe som betyr at jeg trenger ny serial kode!

Uansett så slenger jeg inn bildenen:


Her sitter Ragne selv, hun satt slik i godt over 20sek.



Ragne elsker å se seg selv i speilet, jeg tror egentlig ikke at hun skjønner det er seg selv hun ser, men søtt er det i allefall :)



JuleRagne.




Sliten JuleRagne.



Mamma Tina & JuleRagne.


Jeg må også dele med dere at jeg har nå 3 følgere på bloglovin.

Jeg er litt nysgjærrig på hvem dere lesere er, så om du/dere leser dette; Legg igjen ett lite pip i kommentarfeltet.

Hvis du har lyst til å følge bloggen min trykk på bildene under:


Follow Meg og mitt liv..











1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3