fredag 4. desember 2009

ikke helt bra

Igår lagde jeg såpe, prøvde i allefall.
Jeg tok mer enn halvparten av såpemassen og smeltet og håpet på å få noen perfekte såper. På pakken sto det at det var nok til åtte såper. Det stemmer nok ikke, av den massen jeg smelta fikk jeg en og en halv såpe.

Bildene jeg sa skulle komme, kommer ikke akkurat nå.
Jeg har nemmelig problemer med å overføre bildene fra cameraet og over til macen.
Det plager meg veldig, for jeg har nemmelig noen bilder av Ragne som jeg vil at dere skal se. Hun satt faktisk helt av seg selv på gulvet i går! og hun satt i minst 20sekunder før hun begynte å vingle. Jeg er stolt.

Nå ser jeg x-factor og har lyst på noe godt.
Det ligger å roper på meg.


Q: Hva gjør du ?
   Har du lagd såpe før?

1 kommentar:

  1. Ja jeg har lagd såper før :) Både med og uten lukt, med og uten "peeling" og med og uten skrubb :) Ganske fin gave med f.eks et håndkle eller klut i matchende farge til hjemmelaga såpe :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3