søndag 6. desember 2009

masse redigering osv

Jeg holder på med redigering av bloggen min.
Jeg har planer om at alt skal bli nytt.
Designet skal være personlig og det skal være mitt.
Jeg er langt ifra godt med html-koder osv, så jeg får vel bare prøve meg litt frem.

Bloggen kommer til å være veldig rotette i de neste dagene framover nå og jeg kommer ikke til å blogge (må være fornøyd med designet først), men fortvil ikke.
Jeg kommer tilbake når alt er klart og ferdig.

Er det noen der ute som er skikkelig flinke på html-koder og kan bygge opp design til meg? Jeg hadde satt stoor pris på om noen kunne hjulpet meg.
På forhånd tusen takk.

1 kommentar:

  1. SV: takk for kommentar på bloggen min.

    Har stor tro på at du klarer å få en fin blogg :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3