fredag 8. januar 2010

BJS - Piercingsmykker og øre ting.

Jeg har lett veldig lenge etter spiraler i 7mm (for å ha i ørene), men har ikke funnet noe før nå!
Er det noen av dere der ute som har prøvd disse?
Er de gode å ha i ørene?

Jeg finner ingen andre som er 7mm, så jeg vurderer sterkt å kjøpe disse.

Jeg skal også kjøpe nytt smykke for å ha i septumen min, men er usikker på hvilken jeg skal kjøpe, det er jo så mye fint der!


PS: Hvis dere vet av noen andre nettsteder som selger 7mm spiraler, ta kontakt! Jeg trenger det sårt.

Q: har du noen piercinger?



2 kommentarer:

  1. Jeg har 10 stykker. 4 vanlige hull i ørene, to på hvert øre. Så har jeg Rook i øret. Snakebites. En i tungen. og to anti eyebrow microdermals.<3

    SvarSlett
  2. Svar: Takk :))

    Du har helt rett, det at størrelse på klær har mye å si! Det er litt skremende når man finner klær og må opp i XXL noen ganger for at de skal passe.. Sykt!


    Og det med mobbing. Det kommer alltid til å fortsette, men går sikkert an å gjøre en liten forskjell. Jeg har tenkt på det og lage en ''organisasjon'' eller hva jeg skal kalle det.. der vi som har vært mobbeoffer drar rundt og forteller om hvordan det faktisk er, har hjemme side osv og kan hjelpe mobbeoffer!
    Også tror jeg at det er vi som tør å være oss selv som får gjennomgå! Urettferdig!


    Kanskje jeg kan lage en header til deg, kan iallefall prøve! Kan du ikke legge med til på msn! piadisi@hotmail.com også fortelle hva du vil det skal stå osv!


    kos
    -Camilla <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3