fredag 1. januar 2010

design hjelp!?

Nå har jeg sett på mange 100 forskjellige blogger og design, og har funnet noen som jeg liker.
Jeg har prøvd å fått det til sånn som jeg vil ha det, men klarer det ikke.
Får hadde jeg sånn passe fin blogg(skryte skryte). Med rosa bakgrund bak overskriften på sidelinjen..
men, nå skjønner jeg fint lite av det.

om noen av dere som leser dette er en "mester" på å fikse design på blogg, Ta kontakt med meg!
*Jeg trenger det*

Jeg etterlyser også noen som kan lage en header til meg.

5 kommentarer:

  1. jeg kan design , men er så utrolig lenge siden jeg var på blogspot så kan desverre ikke hjelpe deg med det. men kan altids lage et forslag til header om du vil

    SvarSlett
  2. Hva trenger du hjelp til? jeg er liksom litt god på design på blogspot, om jeg må få si det selv :p

    Synes bloggen din var kjempefin nå - oppsettet er veldig likt som mitt, så det er jo klart jeg liker det ;D

    SvarSlett
  3. Ps. Egentlig skulle jeg innom for å takke for at du ville følge bloggen min! :) Skal ta en grundigere titt på din nå :)

    SvarSlett
  4. Har nettopp fått blogspot, så vet ingenting...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3