torsdag 7. januar 2010

Gårsdagen

Var ganske bra. Jon Arne hadde tatt seg fri fra jobb for å være med meg og Ragne på stjørdal, jeg hadde nemmelig time hos biltilsynet for å ta den store skummle teoriprøven for bil(jeg tok den muntlig etter mange ganger med masse stryking).
Han som skulle være med meg å ta prøven var kjempe grei, vi satt sammen i 20minutter.
Og vet dere hva? Jeg klarte det faktisk! Jeg hadde 6/7 feil, så jeg hadde litt flaks der.

Må nesten nevne at vi ble stoppet av politiet igår også.. hele to ganger!
De må ha lite å gjøre, eller så syns de at bilen var latterlig.

Idag har det egentlig ikke skjedd så veldig mye.
Lyden har kommet tilbake fra min kjære mac, så nå hører jeg på musikk.



Ragne er også kjempe flink til å sitte selv nå. Stolt!

Q: Hva har du gjort idag?

1 kommentar:

  1. Gratulerer med bestått :D

    Jeg har ikke gjort noe fornuftig i dag. Bare deppa egentlig :p

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3