søndag 3. januar 2010

Jeg vil lese bloggen din!

Har du en blogg?
Da passer dette perfekt for deg.
Det eneste du trenger å gjøre er:

  • -Legg igjen bloggadressen din i kommentarfeltet.
  • -Skrive litt om hva bloggen din handler om(hva du skriver om)
  • -Jeg vil også høre hvor lenge du har blogget og hva det var som fikk deg til å begynne.
Noen tenker sikkert "hvorfor gjør hun slik?"

Joo, det skal jeg fortelle dere.
Det er nemmelig fordi jeg har lyst på nye og spennende blogger som jeg kan følge.
Er du på bloglovin er jo det ett stort pluss!

2 kommentarer:

  1. Du har jo alt funnet min :D

    Hvilke blogger er du ute etter? Hverdagsblogger, psykblogger, mammablogger, sminkeblogger?

    Jeg har en liste over favorittblogger på bloggen min - øverst er det mest psykblogger, nederst er det "disse er verdt å lese" - titt innom dem - mye bra der :)

    Og på bloglovin kan du følge blogger som ikke er registert der, du vet det? :) Du kan følge akkurat hvem du vil der, de trenger ikke være der selv :)

    SvarSlett
  2. Ja du kan jo sende meg en mail med bilder og eventuelt om det skal være tekst, farger og om du har noen spessielle ønsker for hvordan den skal se ut.

    adressen: shaatrine@hotmail.com

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3