tirsdag 23. februar 2010

dagen min

En bittebitte liten oppdatering fra meg.
Dagen idag har gått med til;
-8mnd kontroll med Ragne.(stor og flink pike, Vekt og mål kommer senere da jeg skal prøve å fikse noe lurt)
-Opplæring på Esso (Gikk ganske bra, bortsett fra at kassasystemet er litt tunglært. Fikk også høre at det ikke er låv å bruke ringer, piercinger osv når en jobber noe jeg syns er ganske synd. Jeg vil nemmelig ikke ta ut min kjære septum, så imorgen skal jeg være smart og skjule den litt med en stang istede for ring)
-Spise middag og slappe av. (Spagetti og tvtitting)

Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal ta meg en kopp te.
Det er ganske kaldt ute og gulvet inne er iskaldt!
Jeg vil ha sommer og sol, helst igår.

Imorgen skal jeg være hjemme og kose meg sammen med Ragne.
Når klokken begynner å nærme seg 17:00, skal jeg suse avgårde til jobb igjen hvor det da blir møte.
Etter møtet skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før, nemmelig jobbe sammen med Kristin (fadderen til Ragne, jobber også på Esso) Kanskje kommer det noen bilder også, hvem vet?

(photo: weheartit.com)


Q: Hvordan har din dag vært?

2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3