søndag 7. februar 2010

dårlige greier!

Nå må jeg desverre si at jeg er veldig skuffet over dere.
Jeg hadde en spørsmålsrunde gående og fikk ingen spørsmål.
Så den er ganske avsluttet.

Formen til meg og Ragne er ikke den aller beste.
Ragne har hostet i noen dager nå, men begynner heldigvis å løsne nå. Idag etter duppen hennes skrek hun ganske så høyt og virket lei seg. Jon Arne gikk opp for å hente henne og da han kom ned ropte han på meg. Jeg tenkte kanskje hun hadde bæsja seg kraftig ut, men da jeg kom på badet fikk jeg meg en skikkelig overaskelse. Både jon Arne og Ragne var dekket av spy, jeg tok Ragne i fanget og da var jeg også dekket av spy. (stakkars tuppa mi)
Fikk i henne litt mat og drikke etterpå, så hun er i litt bedre form nå.
Jeg derimot har skikkelig vondt i leddene mine og er ikke helt i hundre, tviler på at det blir jobb på meg imorgen ;(

Q: Hvordan har helgen din vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3