søndag 28. februar 2010

Syk og svak, dårlig bak.

I de siste to-tre dagene har Ragne vært dårlig.
Det startet med at jeg skulle gi henne mat. Hun var ganske ivrig på maten (som alltid) og hun spiste som en sulten løve. Hun drakk ganske godt også, plutselig ble hun skikkelig blank i øynene og skikkelig slapp. Jeg prøvde å gi henne litt mat igjen (ettersom at hun gapte som en sulten fugleunge) Etter jeg hadde gitt hun den skjeen, spydde hun! fire ganger. Stakkars hadde skikkelig feber også, så jeg byttet klær på henne, ga henne litt drikke og kosa med henne som aldri før. Det er jaggu ikke morro når småtrollet er sykt. Idag er det tredje dagen med sykdom for snuppa mi. Hun spiser egentlig ganske bra til å være syk, selv om det meste kommer opp igjen så syns jeg det er bra. Hun drikker også mye melk/vann/saft/colavann å det er jo kjempe bra, for småtroll skal nemmelig drikke mest mulig når de er syke.
Bleiene til Ragne har ikke vært som før heller, fryktelig lite tiss og grønnguggen avføring (diare).


Søte syke tuppa mi, smiler som ei sol uansett form.

Vi har også styra på litt i leiligheten, så det er snart klart for at vi kan flytte inn.
Vi har skaffet oss ny tørketrommel og vaskemaskin, nå mangler vi bare å få dit sengene våre + alle klærne som vi har og mat i kjøleskapet.


Denne skal få sin plass på kjøkkenet :)



Ett av vinduene på stua, med kaktusser og lys.

Nå har jeg også blitt syk. Diare og oppkast. Noe som ikke er koselig, får ikke i meg noe mat heller så jeg drikker masse mozell. Jeg er sulten!

Q: Er barnet ditt sykt nå? Eller er du syk selv?


2 kommentarer:

  1. Gratulerer, du ble vinneren av min blogg vs blogg :-)

    SvarSlett
  2. Morsomt skilt ;D

    God bedring. Her er vi bare litt forkjølte.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3