tirsdag 2. februar 2010

syt syt

Nå skal jeg syte litt.
Inatt har jeg ikke sovet stort, både jeg og Ragne har hostet som bare det.
Jeg måtte faktisk stå opp en liten tur også, pga hosten.. Gikk ned på badet og der spydde jeg. Det var jo bare helt topp! Jeg hater å hoste så jeg spyr(ikke at jeg gjør det ofte, men det er så sinnsykt ekkelt) 

Igår var jeg som sagt tidligere på jobb. Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg hadde klart å glemme visakortet i arbeidsklærne mine! Nøkkelen til skapet er her hjemme, å Jon Arne jobber jo på samme sted så håper han kan ta med seg nøkkelen å gå inn i damegarderoben for å hente kortet mitt(som jeg tror er i en av lommene på jakken)


Idag skal jeg ikke gjøre stort. Bare være hjemme sammen med Ragne(som er hjemme fra barnehagen idag).
Hun sover enda, men våkner nok snart.
Akkurat nå sitter jeg å nerder litt på facebook(spiller PetVille)


For noen uker siden fikk jeg ett brev i posten, i brevet var det informasjon om ett parkurs som skal holdes her i kommunen(for førstegangs foreldre).
Jeg har litt lyst til å være med på dette parkurset, men nå finner jeg selvfølgelig ikke brevet og jeg kan ikke melde meg på uten det(husker jo ikke adresse osv i hodet) Jeg er litt usikker på når kurset skulle holdes også, noe som plager meg! Dette kurset kunne kanskje vært greit å fått med seg, både for meg og Jon Arne men slik blir det ikke!


(Photo: weheartit.com)

Q: Hva skal du gjøre idag? Har du vært med på parkurs?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3