tirsdag 16. mars 2010

Jeg har blitt utfordret!

Ja, du leste riktig. Utfordringen kommer fra Therese.

10.ting du kanskje ikke vet om meg:
  1. Jeg er fryktelig lat.
  2. Jeg skjønner ingenting når det er snakk om matte.
  3. Jeg er veldig interresert i biler. 
  4. Jeg kjøpte min første moped da jeg var 14år. (kjørte ulovlig til jeg fikk mopedlappen)
  5. Jeg er veldig glad i mat og det vises!
  6. Jeg hater rot, men liker ikke å rydde.
  7. Jeg elsker bodymodification. 
  8. Jeg har hatt mange forskjellige hårfarger (feks. rosa, turkis, gul, orange, rød, brunrød, svart, blåsvart, hvit, kommunegrå, bleika, lilla)
  9. Jeg er kjempe glad i alle vennene mine og syns det er trist at jeg ikke får mer tid sammen med de.
  10. Jeg eeeelsker å drikke, styre og danse sammen med beste jentene<3

    Jeg utfordrer: Camilla , Carolin, Marianne  og Hege.





1 kommentar:

  1. halla :D æ blogge nu itj nå mær æ da Tina.
    men æ får vel svar på herre her da

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3