onsdag 10. mars 2010

Mariekjeks, Besøk og avslapping.

Dagen idag startet klokken halv 7, men jeg og ragne kosa oss i senga til klokka var rundt halv 8.
Vi sto opp, spiste litt brødskive med leverpostei og kosa oss. Har lekt ganske mye idag (da vi ikke har noen tv som vi kan sitte foran) Etter en liten stund med leking fikk Ragne seg en flaske med saft og en mariekjeks som hun gnagde i seg. I munnen til Ragne har det nemmelig dukket opp to hvite tenner noe som kommer godt med når hun skal spise kjeks. Da kjeksen var spist kjørte vi til butikken for å handle litt og fylle diesel på mercedesen min. Da vi kom hjem igjen var Ragne litt sulten igjen så hun fikk litt grøt og litt saft. Mormor(oldemoren til Ragne) kom også på besøk, for å sjekke ut leiligheten som vi bor i nå. Hun syntes den var kjempe stor og fin, noe som er ganske bra. Av mormor fikk jeg blomster og stilige høner/haner/kyllinger (kall det hva du vil).


*Snuppa koser seg med mariekjeks*

*Blomstene og hønene/hanene/kyllingene jeg fikk av mormor*
Akkurat nå slapper jeg av å hører på Casiokids - finn bikkjen ganske rar sang egentlig.
Håper han finner bikkja si iallefall. Etterpå må jeg vel rydde litt i klærne som flyter på baderomsgulvet.
Det er bare ett lite problem; Vi har ett kleskap på soverommet og det har Jon Arne pakket full med klærne sine. Jaja, jeg finner vel på noe.

En annen ting jeg tenker  litt på nå er hva vi skal ha til middag idag?

Q: Hva skal du spise til middag idag?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3