søndag 14. mars 2010

Nytt hår?

Jeg har alltid likt litt "crazy" hårfrisyrer og akkurat nå er jeg dritt lei av håret mitt. Jeg har sånn ca 2-3cm med ettervekst så jeg må farge det også.


*Ser etterveksten bedre på det første bildet! det er ille*
Jeg har da altså funnet en annen hårfrisyre som jeg skal ha, ettersom at jeg har en liten sånn konkuranse med Camilla så skal jeg ikke ta noe på lengden, så når jeg er ferdig blir det slik:


*Eieren av denne hårfrisyren heter Marthe, og er driit kul* (håper det går greit at jeg bruker bildene dine!)
(Trykk på bildene for å få de større!)
Når jeg har fått barbert det skal jeg bleike ned håret mitt og farge det i en knæsj farge. hihi

Q: Hva synes du?



5 kommentarer:

  1. Svar: klem<3
    Sånn er livet vettu!

    ----

    Dritt kult slik Marthe har det! Try IT.. :)

    SvarSlett
  2. kult! Try It like THAT! ^^

    --

    svar: klem<3
    sånn e livet!

    SvarSlett
  3. Du er utfordret !
    http://therese17.blogg.no/1268695964_10_ting_du_kanskje_ik.html

    SvarSlett
  4. Stilig ;)
    Har lagt ut bilder som jeg tok av Linda forresten ;P

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3