søndag 7. mars 2010

zZzZz - avholds?

Da er første natt i leiligheten overstått. Jeg sov ganske godt, selv om det var litt for kaldt på soverommet. Igår hadde jeg besøk av Kristin, det var egentlig meningen at vi skulle drikke sammen med noen andre venner av oss men vi hadde rett og slett ikke lyst til å drikke i går. Vi satt å koste oss med hver vår mac og drakk brus og spiste usunnt godteri. Etter en liten stund fikk vi telefon fra Hanne om at vi måtte komme snart, jada jada vi skulle komme snart. (Måtte bare vente til noen av de var skikkelig fulle først)
I rundt halv tolv - tolv tiden dro vi bort for å se hvordan det gikk med de drikkeglade tuppene våre.
Det var bra med liv der, men det ble mer liv da jeg plutselig kom på at vi kunne sette på min kjære sang Crazy Loop - mm ma ma


Jeg blir aldri lei av den sangen, og for å være helt ærlig; Det så ut som at det var jeg og kristin som hadd drukket mest ;) Fy Fa** for ett liv! Det var rett og slett konge! Så nå lurer jeg på om jeg skal bli avholds, det er jo mye bedre det.. Kan styre på så mye du vil, du slipper hodepine og oppkast dagen etter og det beste av alt; du husker hva som har skjedd! (Ikke hvis du er som meg da, gullfiskhukommelse)

Nok om kvelden igår, nå skal jeg snart dra til mamma og de for å se hvordan Ragne tuppa mi har det.
Fryktelig matvett har hun i allefall, spist en brødskive, fått en flaske melk og spiser mariekjeks som en helt! (Matvettet har hun etter sin kjære mor; Meg!)

Er det noe du lurer på eller noe slikt? send en mail; tinablogg@live.com




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3