lørdag 10. april 2010

God morgen.

Jeg fikk sove litt lenger idag, Jon Arne sto opp med Ragne.
Nå sover begge to i senga vår.

Jeg skal straks fikse meg litt på håret, og kle på meg for så å dra på butikken for å handle litt.
Det er jo lørdag, så må nesten ha litt godterier også.
Planene for ikveld er ikke planlagt, men det blir vel sikkert å være hjemme og slappe av.

Jeg har også fått byttet om på vakta mi imorgen, så jeg skal ikke jobbe 16:00-22:30, men 10:00-16:00!
Tror det blir bedre, ettersom at jeg ikke er helt trygg på stenging av butikken enda og jeg skal ordne my til Ragne skal i barnehagen og jeg skal på skolen! + at jeg er helt utslitt på kveldene nå.

Og sist men ikke minst;

Gratulerer så mye til Therese og Tommy!
De skal nemmelig bli foreldre for første gang i August, og jeg ønsker dere alt godt!
Dere har en fin tid framfor dere, og den kommer til å bli bra.
Tommy kommer også til å bli en kjempe flott far for barnet deres, han er jo så forståelses full og god.
Masse lykke til! Dette går bra! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3