onsdag 14. april 2010

God morgen

Jeg og Ragne har fri fra barnehage og skole idag.
Akkurat nå sover Ragne ute i vogna si, jeg sitter å halvsover på sofaen med min kjære mac i fanget.
Jeg spiller litt forskjellige spill på facebook også, men begynner å bli lei av de fleste spillene så jeg trenger nye jeg kan spille.

Vi har ikke noen planer for idag, eneste jeg vet er at vi må på butikken å kjøpe bleier til snuppa.

På skolen igår fortsatte jeg med arbeidsbordet som Carolin hadde begynt på.
(Kanskje kommer det bilder også..?) mens guttaboys holdt på med bilcrossbilen.

Ragne hadde foresten time hos helsesøster igår (10,mnd kontroll) noe som jeg selvfølgelig glemte!
Så nå har jeg ringt får å få ny time.

Fikk også filmet litt igår, så nå har det kommet ny film på videobloggen vår!

Ta en titt; LOL

Q: Hva skal du idag?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3